Väder Hemma

Antagningsbesked om ca 1 vecka

Antagningsbesked i antågande

På tisdag eller onsdag nästa vecka kommer antagningsbeskedet om sommarkurserna. Har valt 8 alternativ, men jag tror att jag kommer att komma in på några av de fyra första alternativen, den ena garanterat om den inte blir inställd, eftersom det är platsgaranti.

Mina första alternativ

Att skriva barnlitteratur, preparandkurs, 7.5 hp, Linnéuniversitetet (helt på distans)
Historia GR (A), Karolinsk krigföring, 15 hp, Mittuniversitetet (helt på distans, platsgaranti)
Marinhistoria, 7.5 hp, Umeå universitet (helt på distans)
Att skriva historiska romaner I, 15 hp, Linnéuniversitetet (helt på distans)

Fast den sista av dessa 4 blir det antagligen inte, så jag får kanske söka den vid senare tillfälle, orsaken är den att kursen Histora GR (A), Karolinsk krigföring som har platsgaranti är på 15 hp, och den samt ytterliggare en på 15 hp ger totalt 30 hp, och under sommarterminen får man bli antagen till 22,5 hp.

// Knightlord



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0