Väder Hemma

Examinationsvecka

Inte ork

Jag har inte haft direkt ork att skriva några inlägg. Men idag blir det, imorgon hoppas jag få in lite foton från Härnösand där jag nu befinner mig för min examinationsvecka denna termin.

Salstentan på hemorten

Igår fick jag resultatet och det blev både positivt och negativt. Jag klarade IKT som lärandemiljö, men får omtenta på de olika pedagogiska synsätten där t.ex. Behaviorism finns. Men med ännu en del klar, så blir det enklare att plugga till den tentan som blir i augusti.

Examinationsveckan

Denna vecka inleddes i måndags och avslutas på fredag. Fast jag behöver bara vara i Härnösand till på onsdag. Åker hem 13:10. Har nu avklarat följande delar i detta delmoment:
Artikelsök
UR Access
Labborationsuppgifter (3 st, Matematik och lärande, Läs- och skrivinlärning samt Digital kompetens)
Examinerande seminarium (2 st, Matematik och lärande samt Digital kompetens)

Imorgon återstår examinerande seminarium i Läs- och skrivinlärning.

Det som också återstår är en individuell skrivuppgift på 5 A4-sidor, varken mer eller mindre, som jag tänkt försöka göra så mycket som möjligt på innan jag åker hem i morgon, har jag tur, så kanske jag är klar också...

Sedan får vi se om allt är godkänt, svar väntas veckan före midsommar.

// Knightlord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0