Väder Hemma

Militärhistoria avklarat

Militärhistoria avklarat

Nu är kursen Historia GR (A), Militärhistoria, 7.5 hp avklarat med godkänt resultat, i fredags fick jag också hem kursbeviset.

Återstår

Nu återstår Svenska språket GR (A), Ortnamn och personnamn, 7.5 hp, som är helt på distans, men med frivilliga träffar, och en har jag varit på. Hinner jag så har jag även möjlighet att vara på den sista träffen som infaller på kvällen tisdagen vecka 22, då jag ändå är i Härnösand på grund av min förskollärarutbildning.

Pedagogik GR (A), Allmänt utbildningsområde 1-30, 30 hp, en kurs jag inte är helt säker på blir helt klar med tentor denna termin, men förhoppningsvis under nästa termin, jag gjorde en omtenta igår på delmoment 3. Delmoment 1 är klar, delmoment 4 pågår, vilket jag hoppas få helt godkänt (innehåller inga tentor, utan det är gruppinlämningar, enskilda inlämningar och 3 muntilga examinerande seminarium). delmoment 2 saknar 3 dagar VFU som jag gör tisdag, torsdag och fredag vecka 21. Samt en omtentamen på ett avsnitt, vilket jag i nuläget inte vet när jag skall göra om.

// Knightlord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0